kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

men det gick så fort och så var helgen slut..

Publicerad 2008-11-09 19:05:05 i Allmänt,

besök av ia och matthew i helgen. besök från mitt andra liv. komma tillbaka i det som en gång varit självklart för mig. tillbaka till en tid, om än bara känslomässigt, där jag känner allt såväl. tillbaka till något jag saknat så mycket och något som jag lärt och tvingat mig själv att leva utan. varje dag. massor av nya dagar hela tiden. utan dem. utan det. utan tryggt och invant liv. utan något som varit mitt i alla år. utan någonting. tillbaka till tryggheten var det. alltså..

jag har skrattat den här helgen. massor. jag har känt igen mig. för första gången på väldigt länge.  känt igen mig i något som funnits där hela tiden. bara på avstånd. så långt borta att jag inte kunnat se det. så långt bort att jag inte längre kunnat kalla det mitt. eller min. nu tillbaka.

fars dag idag. ingen pappa i närheten. skickat mms. varit där i en tanke. åkt dit på snabb visit. skjutit päron och klagat på hans alla fordon. frågat varför då. gått in med skor. ozzie, nej! melittafiltret. tittar ner när han frågar om F. vet ej varför. nääääeee inte båt i dammen igen. alla flinar inombords och med bortvända huvuden. alltid samma sak.

två minnen från igår.

Kommentarer

Postat av: Julie

Publicerad 2008-11-09 21:35:08

Såå det var därför du inte ville komma och jobba med mig igår?! ;)

Postat av: erica

Publicerad 2008-11-10 06:07:14

ja.. hehe. jag sa det till emma s när hon ringde. men hon kanske aldrig sa det? de var bara här lördag söndag så jag ville verkligen inte komma och jobba när jag nu 'äntligen fått besök :)

Postat av: Julie

Publicerad 2008-11-10 19:34:33

nää förstår det! :P hade inte heller gjort det!

Postat av: Karro

Publicerad 2008-11-10 22:27:30

Postat av: Karro

Publicerad 2008-11-10 22:28:57

Oj oj oj, succé när jag skall lägga kommentar, verkligen. Ååååå jag vill så gärna komma och hälsa på, det är bara en liten sak. Det där med pengar :-( Snart bor vi närmare varann. ATT vi ska ses då. Miss you alot wife!

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-27 18:23:57

farsan o hans fordon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela