kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

jag vann!!

Publicerad 2012-04-26 08:09:07 i Allmänt,

det var väl inte så att jag gick och hoppades varje dag, som jag gjorde när jag ville vinna kitchen aiden. men jag gillade och delade. på Facebook. och jag vann! kanske är det så man ska göra. inte tänka på det så mycket. det ska bli min nya taktik. nu tänker jag vinna en matkasse för tre dagar. det ska bli härligt. 

jo jag vann den där boken. på bilden. den verkar trevlig. väldigt hälsosam men mycket trevlig :)  

ja jag vet

Publicerad 2012-04-24 21:13:14 i Allmänt,

.. det ser inte bra ut när jag skriver till bloggen på telefonen. men jag har blivit lat tydligen. och sist jag öppnade min dator råkade jag radera mitt Facebook-konto. eller användarnamnet iallafall. så jag kan inte logga ut från mobilens Facebook för då kommer jag aldrig in igen ;) och DET kunde ju varit världens ände. så iphone it is. jag fogar mig i samtiden.. men jag behärskar det inte, märker jag.

lyxigt

Publicerad 2012-04-24 20:59:16 i Allmänt,

presentlyx när man kommer hem från jobbet är mycket välkommet och uppskattat... det firar jag med hasselnötsglass från riccardo och mitt nya färska doftljus. jag gav ett till emma när hon var hundvakt åt kaspar, när vi var på kurorten. men jag kunde inte sluta tänka på ljuset och doften. så vi fick åka tillbaka och köpa det..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela