kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

jag vann!!

Publicerad 2012-04-26 08:09:07 i Allmänt,

det var väl inte så att jag gick och hoppades varje dag, som jag gjorde när jag ville vinna kitchen aiden. men jag gillade och delade. på Facebook. och jag vann! kanske är det så man ska göra. inte tänka på det så mycket. det ska bli min nya taktik. nu tänker jag vinna en matkasse för tre dagar. det ska bli härligt. 

jo jag vann den där boken. på bilden. den verkar trevlig. väldigt hälsosam men mycket trevlig :)  

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-26 12:15:40

men vad fanken!? Vinst bara sådär. Vilken grej!

Postat av: erica

Publicerad 2012-04-26 12:20:11

jag vet!! "gå och ta en kopp kaffe " saknar Berit lite ;)

Postat av: Karro

Publicerad 2012-04-26 12:57:01

Gratulerar =)

Postat av: monica

Publicerad 2012-04-26 17:42:21

VA?! Vann du på riktigt? Jag trodde det bara var fejk det där med gilla och dela. Fejk eftersom jag själv aldrig har vunnit... Men grattis då! :D

Postat av: erica

Publicerad 2012-04-27 09:10:29

javisst!! jag trodde ju också det, att man inte kunde vinna ens. men jag vann :) fast detta var ju på ica kvantum i falkenberg ;) jag försökte ju vinna en kitchen aid men det var väldigt dålig uppföljning där tyckte jag så DET var nog fejk. men ica kan man lita på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela