kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

pizza in bed..

Publicerad 2008-11-29 21:10:38 i Allmänt,

efter en lång dag och tidig morgon behöver man något uppiggande. har känt mig lite försvagad och blev genast bättre när jag fick pizza.

målat om hela lägenheten i vitt.möblerat om.  michael flyttar in. dressingroom och kontor i ett. sängen vid tvn och under julstjärnan. aldrig sovit så bra som nu. sista kvällen ensam i min lägenhet. min pizza och jag. jobba imorgon igen. tidigt tidigt.

det kommer nog ordna sig ganska bra det här. endast loke fattas mig nu. mitt lilla jesuschild i fårskinnet. som han visserligen hatar men han är så söt när han ligger där.

kaffedrink nu. och så kaspar i nudådalen.

Kommentarer

Postat av: Julie

Publicerad 2008-11-30 19:41:38

Åhh pizza i sängen.. den är inte dålig den! ;)

Postat av: Julie

Publicerad 2008-11-30 19:42:25

Jo förresten, du är alltid välkommen att komma och kela med Fisen om du saknar Loke allt för mycket!

Postat av: Karro

Publicerad 2008-12-01 08:31:11

Nice nice nice. Det är t o m så att jag saknar Loken. Välkommen in i sambolivet :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela