kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

top five..

Publicerad 2008-11-04 19:01:50 i Allmänt,


emma och jag brukar roa oss med att göra listor High Fidelity-style. Listor är bra. Listor kan behandla vad som helst från skivor till mat eller memorable moments eller favoritgrejer man gör på julafton. Den som ännu inte blivit värvad till listor borde omedelbart göra en. Här kommer min


the list of all the good things you need. just nu.


1. tomas
2. cappuccino plus morotskaka (period)
3. ny städspray med juldoft, dvs apelsin och nejlikor jesus christ superstar vilken grej
4. äta frukost i sängen med ljus och trevligt besök
5. färgerna på väg till jobbet. frostad brun jord. olydiga löv. små diamanter när solen lyser.
bubblare: icas egna chips. tjocka och med stark potatiskänsla.

läser ett brev jag fick av emma för en tid sedan. hon skriver till mig, du säger alltid hela namn på människor som vi känner till förnamn. som mattias lindström. som tommy larsson. som leo moberg. men när det gäller människor som vi inte känner så säger jag bara förnamnet. som tomas. som fredrik. som johnny. som per. som steff. som bruce. det stämmer det där.. har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela