kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

before sunset

Publicerad 2009-04-30 10:57:40 i Allmänt,

pizza är fantastiskt gott. något ännu lite godare är det vid havet. och kanske det viktigaste av allt. ett trevligt sällskap. min matpassion må vara vida känd och berömd ;)  men ibland kan en riktigt opretentiös pizza vara det enda rätta. så är det bara. (okej särskilt opretentiös var den kanske inte men ni fattar själva grejen. pizza)

min nya period: inlagda vitlökar

i övrigt packar jag min väska inför min kurortsvistelse. och håller med mig själv om att jag verkligen förtjänar det. packar en liten väska med, kanske, mina nyinköpta kläder hehe. tack emma för en trevlig dag i solen igår. det retar mig att vi inte hann köpa glass. får bli next time. men kaffet var mycket riktigt fantastiskt.



(passar på att göra lite reklam för ramlösa mango ;) inte meningen alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela