kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

your love is better than ice-cream better than anything else that i´ve tried

Publicerad 2009-04-20 22:35:59 i Allmänt,

glass i varberg igår. m vet precis hur man ändrar mitt humör instantly. från att ha varit arg och irriterad och trött till total barnslig lycka, genom en trevlig glass. han har en viss talang unge herr abrahamsson. inte för att det är så svårt att glädja mig,, om man bara känner mig. känner till min svaghet vill säga. lejonet och björnen är en del av den.

kattleverans idag. loke the cat har äntligen anlänt. ingenting hade förändrats. var precis som när jag lämnade honom. complete nu.

m fick äntligen sin huvudkliare. gjorde nog hans dag. och så tyckte han att loke var "så söt". och det gjorde min dag.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-04-21 21:21:47

Ååååå LOKE the cat!! Miss him, give him a hug from me :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela