kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

he´s my lobster

Publicerad 2009-08-14 08:10:29 i Allmänt,

miss marple. första avsnittet jag såg denna sommaren. det var dumt. nu mindes jag tydligt varför jag alltid suttit klistrad vid tvn på tisdag- och onsdagskvällarna alla andra somrar. hoppas det kommer fler onsdagar nu bara. midsomer har jag väl missat helt? eller är det fortfarande? förresten så påminner miss marple om ia. vet ej om det beror på agatha christie eller om själva tanten. kan ej avgöra. inte nu.

piccolo igår. succé. de hade underbart vackert golv. ett framtidsprojekt. för visst måste man väl ha rutigt golv i köket? ja. kändes i och för sig mer franskt än italienskt. fast man kanske kör svartvitt in italy as well? vet faktiskt inte. som sagt. min hjärna ligger ännu i dvala. måste väckas. apropå det så jag att håkan nessers nya bok kommit ut redan! adlibris-safari ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela