kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

helsingborg

Publicerad 2009-08-16 14:31:03 i Allmänt,

utflykt till helsingborg. hade länge hört om karros favoritcafé Ebbas fik och nu kunde nyfikenheten inte längre stillas. vad kunde vara så speciellt med detta att till och med matteus bleknar i jämförelse. nej det måste nog upplevas med egna ögon. kunde det vara så illa att matteus får svår konkurrens av något litet löjligt fik i helsingborg. av alla ställen. bara dialekten borde väl säga sitt?

jag hade fel. jag medger det. vilket höjdarställe. vilka bakverk. vilken interiör. vilken feeling. och om jag tyckt om våra brownies på jobbet så skrattar jag åt dem nu. tyvärr. men detta var något alldeles särskilt.

helsingborg var fantastiskt fint. jag hade bara sett det från bilfönstret innan. mycket nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela