kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

hallå trevlig glöggfest

Publicerad 2009-12-10 09:53:33 i Allmänt,

glöggkväll hos förtjusande maria som hade fixat så fint och mysigt till oss. små dadlar inbakade i bacon, peppisar med grönmögelost, ost-och-oliver-grejer, breasola, lufttorkad skinka, pesto och munsbitarna framför andra, fyllda champinjoner. till detta glögg och det trevliga sällskapet. ovanpå allt detta, till min stora belåtenhet, paranötter. en höjdarkväll. teresa kanske är en av de roligaste jag känner. och bleta en av de finaste. maria själv är en sann rockstar. kolla vilka ladies.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-12-12 16:47:29

Shit! Hur ska jag någonsin kunna jämföra mig med detta! Skönt du har det bra min vän!!

Postat av: erica

Publicerad 2009-12-12 17:12:47

haha det är inte meningen att du ska jämföra dig med detta. det går inte att jämföra dig&mig mot några andra. jag trodde du om någon skulle förstå det ändå?!?? hehe i miss you. läääääängtar till den 23

Postat av: Karro

Publicerad 2009-12-14 08:35:32

He he, förstår det väl innerst inne. Men efter ett sådant här långt förhållande så måste det konfirmeras lite då och då :P Weeeeeeeeeei!! 23.e! Bara inte Matteus har slutat! :O Är det nån tid bestämd? Ska vi äta på Shanghai också? Vet inte om jag har råd med båda. Vi kan se!

Postat av: erica

Publicerad 2009-12-14 10:04:33

o no! nej han jobbar kvar jag såg honom sist jag var hemma. någon tid ej bestämd.. jag vet inte när jag kommer fram ännu. vet ej om jag åker hem tidigt tidigt på morgonen den 23 eller dagen innan. men hursomhelst tycker jag fika direkt när de öppnar? så vi säkert får en bra plats ;) plus att man vill ut och handla tidigt innan alla andra kommer på att de ska ut på stan? shanghai eventuellt. men definitivt matten

Postat av: Karro

Publicerad 2009-12-15 06:45:08

Vi åker natten till den 23:e, blir en spännande färd det. Neson slutar nämligen inte förrän tio den kvällen så sedan drar vi. Stefan orkade inte gå upp och åka tidigt på morgonen den 23:e. Vi hörs när jag kommer hem... Får ju försöka komma ihåg din födelsedag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela