kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

to REconnect to the year 2000

Publicerad 2009-01-28 23:38:47 i Allmänt,

så har man då skaffat tv efter att ha klarat sig ganska fint utan i sisådär 9 månader. helt ovetandes om allt ursligt som pågår i resten av världen. bortom min lägenhet. helt opåverkad av reklam och allt vad media innebär. helt o-uppdaterad om vad som händer på desperate housewives ;)  och så helt utanför när mina arbetskamrater talar om det och det programmet som de sett. eller ja. inte riktigt så illa kanske. internet är en bra grej. but still..

tv var det alltså. det måste varit ungefär såhär mina föräldrar måste känt sig när färg-tv kom. eller tv överhuvudtaget i deras fall kanske.. michael som, ganska ofrivilligt, fått gå med på denna tv-avhållsamhet, sitter som klistrad framför tvn. soffan har flyttats närmare för att inget ska slippa undan de stora tefaten. försöker få någon slags kontakt men helt förgäves. något irriterat mummel till svar. ett mummel som säger ungefär,, låt-mig-vara-jag-har-inte-tid-just-nu-jag-gör-något-viktigt. tänk att lennart ekdahl kan vara så intressant. text-tv har vi också. och så tetris. ja nu jäklar.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 22:28:54

Äntligen skaffade du dig TV woooohooooo ... Grattis !!! nu får du börja titta på alla serier som jag följer :P elr ja, en iallfall hihi



puss puss *

Postat av: bleta

Publicerad 2009-01-29 22:29:55

förresten Bleta e det, glömde skriva namnet innan . vi ses imorn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela