kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

ias wedding part ONE

Publicerad 2009-07-09 12:43:49 i Allmänt,

så hade alltså ia blivit stor. och, som jag skrev i mitt tal, kört om mig. som en biltjuv. för hon kör som en biltjuv. bokstavligt. dagen började med att ia stod och bligade på mig när jag sov. då var klockan tio över sju. om det är något som är läskigt så är det när man väcks av just det. att någon står och tittar på en. hur länge?? loke brukade göra så. sitta och bliga tills man vaknade. man undrade så vad han tänkte på och hur länge han suttit där med sina ormögon, registrerandes. jag vet att han gjorde så med emma också. han visste precis.

jag var inte bara gäst på bröllopet utan även anställd. bröllopsfotona skulle INTE vara á la roffe. inga händer på axlar och händer på varann. no no. ia hade gett stränga order.

äj-käj gjorde succe i kyrkan med my funny valentine, fields of gold och if i should fall behind. härom var alla rörande överens. vad gäller min insats känner jag mig ändå ganska nöjd i kyrkan. jag hade nog gillat att vara präst.

någon slags halvfigur strök omkring runt kyrkan när vi kom ut. först när han steg in i bilen och efter några startningsförsök, upplyste emma mig om hans roll. Looks like a chauffeur to me. ia trodde att hon var drottningen själv och försökte sig på den berömda vinkningen. lyckades sådär. i kyrkan glömde hon bort matthews namn. jag vet inte om det är okej.


looks like a chauffeur to me...

Kommentarer

Postat av: Julie

Publicerad 2009-07-09 12:50:20

Oh my god sikka underbara foton! Ser ju verkligen hel lyckat ut!

Postat av: Christina

Publicerad 2009-07-09 13:02:40

Lilla Ia har blivit fru.Det verkade inte alls vara längesedan hon o Neson sprang och lekte med dig o Karolina på campingen på Öland:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-09 15:05:32

Nice nice pictures...

Micke

Postat av: Neson

Publicerad 2009-07-09 18:33:37

ja vad ska man säga för att inte vara tråkig..? helt sjukt fina kort! om jag gifter mig så måste du ta mina foton åxå!! älskar kortet med såpbubblorna! kramar

Postat av: H

Publicerad 2009-07-12 18:47:56

mygod, erica.

varför kan jag inte fota som du?

(kanske för att man inte får ta in systemkamoeror på hultan utan mediapass, men ändå.)

dammit så fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela