kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

i like it dotty

Publicerad 2009-03-17 15:39:53 i Allmänt,

våren kom till min uteplats idag. en stackars myra sprang förvirrat runt och letade bland granbarren efter något att äta. eller bygga med. inte vet jag. men det förvånade mig att en liten myra kunde ha så mycket energi. laddad av solen kanske.

vaxduk, en prickig, ska jag skaffa. häfta fast på det skrangliga tältbordet. fint blir det nog. måste be min trädgårdsmästare ta hem lite trevliga växter. be honom plantera dem också. se till att de får vatten. de dog ju. de andra.

deliboll. kaffe. sedan hemma.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-17 16:38:14

Ååååå my god så trevligt det såg ut. Våren är här med bara det att det blåser som as. Kunde inte sitta ute. Imorgon kanske :-)

Postat av: Julie

Publicerad 2009-03-17 19:29:38

Det såg ju inte dumt ut det där.. Å fin är du i håret med! se där se där.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 20:28:29

hehe nä inte alls dumt. ja jag bättrade på kulören lite nu när jag var "hemma". ia fick vara min frisör. hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela