kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

åååwka´nte

Publicerad 2009-03-24 21:09:54 i Allmänt,

jag borde nog sortera mina räkningar och bereda mitt stackars konto för underbart-är-kort-så-åter-till-noll. men jag åååwka´nte. (läs som ORKAR INTE, på viss halmstad-dialekt. vilken grej. åwwkar inte. kååw. ååwm. fåååwm. trots detta konstiga oförståeliga språk kan jag inte låta bli att gilla det. och sakna den förtjusande juliette. nu har det gått på tok för länge. igen!) jag borde även plantera de söta penseerna som min gardener kom hem med idag. men en hel låda. hello. borde visst göra en hel del grejer,, registrerar min hjärna och jag låtsas inte om det. låtsas inte om något alls. den yrar den stackars hjärnan. utan potatis ingen vidare värst hög kapacitet. är det inte så? potti vid elva. borde nog åka med till mc och fylla på med lite strips. borde alltså... 
 
istället. trots det. i väntan på. ska bara.

lutar jag mig tillbaka och reser i min välanvända tidsmaskin,  tillbaka till gårdagens våffel- och martini-kalas. på en måndag. carpe diem.  härliga människor var det. t och k. reser även förbi söndagen då jag äntligen fick upp grejen att hänga jackor på. snart bott här ett år. döm förresten om min förvåning när jag fann att jordgubbsplantan, som jag gömde bakom en stol innan hösten, lever kvar och får nya blad=?!  vilken tuffing. en riktig panterplanta.




Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2009-03-25 17:39:37

o nej, alla dessa borde och måsten... jag vet precis hur det är.

Skaffa aldrig ett jobb där du själv bestämmer vad du ska göra, och när. ingen bra kombination. alldeles för lätt att fastna framför nån trevlig blogg istället för att jobba ;)

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-25 21:27:30

Ha ha ha! Jag älskar det nya ordet!! Ser ut som ni myser bra däruppe! Fortsätt ta hand om er!

Postat av: erica

Publicerad 2009-03-26 08:28:25

Kristin, o no. nej jag kan tänka mig att jag lätt skulle förlora mig i bloggar och google osv. det hade varit no success överallt. idag är jag ledig. så nu ska jag fixa mina räkningar. yeahyeah



Karro, hehe ja det är mysigt faktiskt. man får försöka komma ihåg allt som är trevligt istället för att tänka på vad man måste och borde hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 17:26:54

Jaaa det var väldigt på tok förlängesedan vi sågs! börjar bli hög tid nu! för det måste vi bara åååwka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela