kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

ben&jerry´s

Publicerad 2009-05-23 15:37:02 i Allmänt,

länge sedan jag gjorde en ordentlig lista. eftersom jag just påbörjat en ny glass-mani-period så har jag redan avverkat en del nya sorter och känner därmed att det kunde vara på sin plats med en lista. för att ge en liten fingervisning för eventuella oinvigda ben&jerry-fanatiker. chocolate all over. lördagens smak blir N.Y. som tidigare varit självklar etta men nu alltså blivit omkörd av brownie. kanske på grund av brownie-febern som råder på jobbet. kan vara.

top-3 just nu..

chocolate fudge brownie
new york super fudge chunk
chocolate macadamia

Kommentarer

Postat av: Jesus

Publicerad 2009-05-23 23:56:48

Chocolate Fudge, jaa!!



Älskar den. Satte faktiskt in den sista tredjedelen av den jag köpte igår i frysen nu, jag tror att jag kommer behöa den efter jobbet imorgon, det kommer bli seepe. :)



Phish Food är inte fel heller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela