kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

så fresht

Publicerad 2009-05-27 14:55:38 i Allmänt,

den känns som mina vita jesuskläder. eller som någon emma kände en gång sade,, de känns så sköna mot benen när man går. lite så känns den. liksom fladdrande lätt och nästan så att den går sönder. den stora flarran är ett plus. sommarregn. lite grand. fanns förstås i modellen rain också. men cucumber är nog mer jag. jag älskar regn men jag älskar saker att äta mer ;)

sedan fick jag huvudvärk. hur klarar de av att jobba i dofterna hela dagen?? fast det är klart.. hur klarar jag av att jobba i laxlukt. jag känner den inte ens. förutom hummerdagarna. då är det inget vidare.

chocolate macadamian tog slut imorse.. den bitiga apan var inte riktigt min favvo. för hälsosamt eller något. banan liksom. hallå.

this is far too healthy. i like coffee i like chocolate and ice-cream   (sting)

Kommentarer

Postat av: Michael

Publicerad 2009-05-28 01:00:05

Tack för den fina presenten jag fick idag.

Precis sån parfym jag velat ha.

Älskar dig

Postat av: Neson

Publicerad 2009-05-28 11:29:26

Hej där! vad bra att du hoppar in å skriver på min blogg ibland så jag kommer ihåg att hoppa in å läsa din :) jag är rätt dålig på att läsa allas bloggar.. men när jag väl går in så läser jag ALLA på en gång. :O ... hihi! ha det bra! å vi ses på isons bröllop hoppas jag :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela