kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

p.s i love you mike

Publicerad 2009-09-10 19:18:33 i Allmänt,

en överraskning väntade mig hemma när jag kom hem från jobbet. den låg under en filt och under tiden m pratade i tele kunde jag tjuvkänna på byltet. jag märkte ganska snabbt att det prasslade ganska högt om man pillade lite med foten. medan jag satt där och höll mig i skinnet (hur lätt är det i närheten av en overaskelse?) funderade jag på vad det möjligtvis kunde vara som prasslade så fasligt, samt hur många överraskningar jag fått av den här kalibern tidigare. som prasslade. funderade på om det måhända dolde sig något magiskt där under. samtliga frågor förblev obesvarade och telefonsamtalet pågick tack och lov inte särskilt länge.

vilken liten sötnosdator. en vit.


Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-11 11:12:10

Grattis:-)

Postat av: Karro

Publicerad 2009-09-13 09:23:54

Hi hihi, Nu förstår jag att det måste vara något spec med den där Mikael, efter som DU kunde vänta med att öppna overaskelsen. På vår tid hade det inte kommit på tal :-P. Take care!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela