kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

scampagnata

Publicerad 2010-04-19 23:16:09 i Allmänt,

vårig picknick med onsdagsklubben hemma i jonas trädgård. de berömda bullarna, bönsallad och diverse kakor och glass dukades upp. solen gjorde sitt och det goda kaffet fullbordade det hela. jag fick nya fräknar. jag kom att tänka på att de här människorna har blivit lite som en liten extrafamilj. en reserv liksom. att känna sig hemma i fastän man är så långt borta från hemma. ganska skönt att de finns. och ganska fantastiskt att vi har så kul i varandras sällskap fastän vi är en sådan brokig blandning. eller kanske är det just därför.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-20 00:30:15

Åh vad jag saknar er alla sköningar!

Postat av: Monica

Publicerad 2010-04-20 08:31:28

Det ser härligt ut! Jag tror definitivt att brokiga blandningar är bra och bidrar till att relationerna blir både trivsamma och lite djupare än om man är "likadana". Man blir så mycket mer nyfiken på varandra om man är olika.



Såg (på mail) att du lämnat en kommentar hos mig. Tyvärr kan jag inte logga in på wordpress (skitkonstigt, jag blir så less) så därför kan jag heller inte godkänna din kommentar. Jag kan heller inte skriva fler inlägg så länge jag inte kan logga in så jag kanske lägger ner hela grejen. Det var ändå väldigt krångligt på wordpress. Öppnar nog en annan blogg i stället (fjärde i ordningen i så fall...).

Postat av: anna

Publicerad 2010-04-20 14:56:48

speechless. lovely

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela