kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

tisdagsmys

Publicerad 2010-04-20 15:40:45 i Allmänt,

lediga dagar mitt i veckan är underbara. medan de krispvita linnelakanen hänger på tork ute i friska luften kommer jag på att vi ska grilla.  det är ju en sådan härlig vårdag och känns nästan som sommar. kolla vad fint lakanen fladdrar och vad gott de kommer dofta sedan när vi ska sova ikväll. hjälp mig här nu att tända grillen jag hämtar grejerna..

lakanen kommer dofta sommar. men inte på det där somrigt-fräscha-vindtorkade-lakan-sättet. mer barbeque-style nu. men det är också gott.. väl?

grillade äpplen smakar nästan som äppelpajsäpplen. och laxwallenbergare gick nästan lika bra att grilla. nästan nästan. blev en höjdargrill hursomhelst.

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-04-20 17:31:55

Lyxkänsla med ledig dag i veckan. Vi har fortfarande inte premiärgrillat i år. Blir riktigt sugen nu. Till helgen kanske...

Postat av: Karro

Publicerad 2010-04-22 10:26:14

Jaklar vad gott och vilken farg du fatt!! Jeeeeesususus!!!

Postat av: Christina

Publicerad 2010-04-24 20:43:29

Du har en utmaning att hämta på min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela