kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

ps3

Publicerad 2010-08-31 23:07:53 i Allmänt,

svampplockeriet fortsätter. michael har visat sig vara en riktig kantarellhund. eller kantarello som han tycker om att kalla dem. svampmackorna avlöser varandra och varvas nu även med svampsoppa. jag hade torkat en liten baby-karl-j som gjorde hela skillnaden i kantissoppan.

vi kom till skogen för att plocka blåbär och gärna lingon (finns det lingon på västkusten för jag såg inte ett enda?!) men åkte hem med närmare tio liter kantisar. vilket fynd och alldeles gratis. något som inte var gratis var vårt nya playstation.. och till det,, ett ishockeyspel och imorgon hoppas vi finna ett efterlängtat tennis-spel. jag kan nästan inte vänta... det bästa av allt är den trevliga musiken till spelen. och man måste ha ganska högt för annars blir det inte rätt s t ä m n i n g. något som kan vara viktigt när man spelar tv-spel. behöver jag säga att spelet gjort succe? tänk att vi inte kommit på detta tidigare. jag förstår ingenting. vad har vi gjort på kvällarna hittills?! till detta följde en vit toblerone. det tyckte jag var trevligt. jag bara tänker att chokladen kommer ta slut och spelet kommer stanna kvar för alltid. jag vet inte vilket som är värst.

jag måste sätta upp en arg lapp på dörren och be brevbäraren att sluta slänga skräp i vår brevlåda. det blir så fullt i papperskorgen och jag gillar inte att gå ut med sopor för ofta.



Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2010-09-01 07:24:49

hahahaha, jävla brevbärare!!

Postat av: ia

Publicerad 2010-09-01 13:45:42

jag fick samma skräp!

Postat av: Karro

Publicerad 2010-09-01 22:26:28

He he, vänta bara tills det kommer ett surround system till spelet, snacka om succé. Tror det finns mer toblerone att köpa i affären ;)

Postat av: m

Publicerad 2010-09-04 06:06:53

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-04 06:08:37

de tre vännerna och fredrik

Postat av: neson

Publicerad 2010-09-05 21:55:34

jag är djupt imponerad att ia hittat kommentar"knappen" .. jag var å tittade, kände och luktade på Lloyden idag.. det där är en liten succébebis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela