kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

the shawshank redemption

Publicerad 2010-08-23 18:22:49 i Allmänt,

okej. efter en tids tjat från olika håll om nyckeln till frihet som en fantastisk film, gav jag till slut efter och såg till att skaffa den. eller egentligen var det nog meningen för häromdagen när jag stod i kassan i mataffären så fanns den plötsligt bara där, som en uppenbarelse.  inplastad som gåva med tidningen gourmet. herregud det måste varit meningen. då var jag ju tvungen att köpa den tidningen också. liksom tyst  t i l l å t e l s e  att köpa ytterligare en tidning. att den handlar om mat kanske inte gör så mycket? hursomhelst. vilken movie!! tänk att man missat den under så många år. jag förstår ingenting. och morgan freeman. vilken kille (okej gubbe).

ett måste!!

Fear can hold you prisoner. Hope can set you free





Kommentarer

Postat av: Juliette

Publicerad 2010-08-28 18:33:15

Har också hört att den ska vara väldigt bra.. får ta tag i det och se den en gång för alla. En annan film som också är bra som jag nyss såg efter mycket tjat är American History X. Riktigt bra va den, underligt att det tog sån tid till att man såg den första gången.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela