kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

kvalle

Publicerad 2010-08-10 23:10:40 i Allmänt,


eftersom m och jag inte hinner träffas mycket om somrarna så bestämde vi oss för att göra riktig kvalitetstid av den lilla tiden som finns att tillgå. vi hittade tre dagar på två veckor. första dagen skulle gå åt till att sova över på kurorten. dricka lite sangria i solnedgången och äta god middag samt bada. utmärkt. resterande två skulle delas, en var. en överaskning var och det måste vara något som uppskattas av båda. med min dåligt planerade ekonomi var jag ändå vansinnigt nöjd med dagen jag ordnade för m. fotbehandling, ansiktsmask samt lagad middag. bara sitta i soffan en hel eftermiddag och kväll. det var jag mycket nöjd med. vilket slit det blev för mig. men vad mysigt det var att umgås en HEL kväll. och jag tror det uppskattades lika mycket av the man.

när det sedan blivit dags för michaels dag lät han meddela att väskan skulle packas till göteborg och gothia towers. där skulle vi sedan äta middag på heaven23 och liksom romantiskt blicka ut över favoritstaden. min överaskning kändes genast lite töntig men tänk vad lyxigt för m att kunna sticka ner fötterna med nyklippta tånaglar, i hotellets fluffiga tofflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela