kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

just in time

Publicerad 2010-08-26 22:17:28 i Allmänt,

här stod nyss en massa text. nu är den försvunnen. jag litar inte på min dator längre.

hursomhelst så har jag skaffat en riktig höjdargrej. en slags hår-reparation som visade sig vara rena rama succén. ett fynd.

fynd nummer två är zucchinisarna jag fick idag. dessa monster som vuxit upp i lugn och ro i den karlssonska trädgården. sådant blir man glad av.

ju mer jag tänker på det, desto mer upprörd blir jag när jag tänker på all min text som bara försvann. nu struntar jag i detta. gurkjäklarna är borta också. det går inget bra nu

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-08-29 18:17:05

Men vad har man hår-reparation till? Har ditt hår gått sönder?

Postat av: erica

Publicerad 2010-08-29 21:41:42

ja.. det har ju det. helt broken. men nu lever det igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela