kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

i remember when

Publicerad 2010-02-05 19:40:03 i Allmänt,

jag kommer också ihåg när vi lekte när vi var små. jag saknar det också. saknar allt det som var. samtidigt som jag inte vill tillbaka till den tiden så saknar jag det och tar ofta fram det ur minnet. allt det där. jag minns en gång när vi hittade en fågel som var broken. vi skulle ta med den hem och kurera. plötsligt blev jag, som var så liten och larvig, modig och vågade åka med på din värstingmoped. och jag kommer ihåg skeden. vår lek. jag älskade den. speciellt när man fick soja. inte alls när man fick majo. i smyg tänkte jag att du var min storasyster. jag tyckte inte alls om att vara störst och inte ha någon att se upp till. så det blev du. du tog hand om mig. och oss. det har jag inte glömt.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2010-02-08 09:44:22

Som storasyster behover man ocka bli lillasyster for nagon dag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela