kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

ny dress

Publicerad 2010-11-21 12:49:02 i Allmänt,

vaknade upp till snö igår men den är redan borta idag. jag älskar snö och om exakt en månad idag m å s t e  jag ha snö för det är tradition. hoppas bara paris känner till detta och inte gör mig besviken. paris ja. inte långt kvar. fortfarande ingen reskassa sparad och fortfarande ingen ultimat resväska som passar för vilda hanteringar på flygis. en hatt däremot. och en prickig dress fyndad på röda k. nog så viktigt. det andra brukar lösa sig utmärkt ändå. fastän man inte riktigt tror det först.

michael hade födelsedag och trivdes i bubblet på hotell i göteborg. jag ville som vanligt inte åka hem men väl hemma glömmer man fort och finner sig i julmyset istället. snart får julgranen komma in. tiden går väldigt fort och snart är redan julen över. jag förstår inte hur alla dagar i oktober gick så långsamt och så fort nu?! som alltid den här tiden infinner sig känslan av stress och rädslan av att missa alltihop medan det pågår för fullt.


Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2010-11-21 14:15:37

Guuud vilken snygg dress!! Synd vi inte bodde närmre för då hade du gärna fått låna min leopard resväska. Den hade passat perfekt! Håller tummarna för att Paris har förstått det här med snö på din födelsedag.

Postat av: maria

Publicerad 2010-11-21 17:40:17

love the dress.

badkaret!

Postat av: emma

Publicerad 2010-11-22 05:55:35

vilken french dress = )

Postat av: Lotta Larsson (Emmas A:s faster !)

Publicerad 2010-11-23 23:32:42

Vilken ljuvlig liten blåsa.

Saknar Du resväska har jag säkert någon Du kan låna!

Nu ska jag fortsätta läsa på Din blogg för det är ett tag sedan.



Spännande - Du är för skön i dina kommentarer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela