kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

mat för veka sjuklingar. broccolisoppa med vitlök. choklad till efterrätt

Publicerad 2010-10-11 18:10:41 i Allmänt,

efter att ha tillbringat dagen i sängen, kurerandes, smyger sig så hungern på igen. sakta och liksom stegrande. märkligt hur man kan bli så hungrig av att inte göra någonting. vrålet från magen är nu så ilsket att det knappast går att missta för de jamande katterna utanför. inte längre. och broccoli vill jag ha. mixar ihop en soppa och återvänder till min grotta med julstjärnan tänd.

en stund senare längtar jag efter en gul hederlig chokladkaka. den lilla (fast två då) med många smårutor att äta som i lena ph-reklamen för knegoffs. minns ni? choklad som förstör för det fina järnet i min soppa. obalans?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-13 18:39:09

jag skulle kunna tänka mig den där chokladkakan just nu. men vad jag saknar det gamla omslaget. på ALL choklad.

Postat av: anna e

Publicerad 2010-10-13 22:26:36

bästaste på solstollarna lena, eller samanta fox? awesome va d

Postat av: lina

Publicerad 2010-10-24 22:34:17

Haha den där knegoffs minns man väl...så bra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela