kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

jordgubbar i mars... jag vet.

Publicerad 2011-03-11 21:34:24 i Allmänt,

imorgon tänker jag lägga in bilder från örebrotrippen. men idag har jag jobbat och är alldeles försvagad i huvudet. på-spåret-finalen är precis slut, bearnaisen skar sig och kaffemaskinen är fortfarande på lagning. så..

efter bletas heta tips motstod jag varenda motsägelse i huvudet angående importerade jordgubbar i mars. så jag köpte två paket. de såg ju så stora och mumsiga ut. och ibland måste man släppa taget om det fotriktiga och ge efter för vansinnet. nu ligger de sura jäklarna i balsamico-råsocker-marinad och ska snart läggas på de två vaniljkulorna som ligger på sådär-lagom-upptining. det blir nog bra. en värdig avslutning på kvällen.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2011-03-13 13:15:25

:0 Hur överlever Hansson utan kaffemaskin????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela