kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

tre månader kvar

Publicerad 2011-03-30 13:59:43 i Allmänt,

hämtade hem en liten del av toscana från blomaffären. får duga så länge men om tre månader är vi där. om exakt tre månader. och det kommer gå fort. jo för när man tänker att det är tre månader så låter det jättelänge men om man sedan tänker att jag inte ens har börjat spara pengar ännu och det bara är tre löner kvar. då är det plötsligt jättenära. ibland får man ändra synsätt lite.

men idag äter vi wallenbergare i sällskap av tulpaner. det fungerar också.

Kommentarer

Postat av: mockapocka

Publicerad 2011-03-30 19:24:10

Nu vill jag veta lite mer. Exakt vart ska ni i Toscana? Hur reser ni? Hur ska ni bo? Berätta gärna i DETALJ så kanske jag kan låtsas att jag åker med. Det kan eventuellt stilla min Italien abstinens något. Kanske.

Postat av: Christina

Publicerad 2011-03-30 20:09:17

Fina tulpaner

Postat av: erica

Publicerad 2011-03-30 20:31:07

hehe mockapocka jag skickar alla detaljer med fantasi-resplan i ett mail ;) jag inser nu att jag redan glömt att svara på den frågan i en annan kommentar.. förlåt.

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-31 05:37:58

men vilken fantastisk vas!

Postat av: erica

Publicerad 2011-03-31 10:08:10

ja den är trevlig. det är en blomkruka som jag fyndade på röda k en gång för 5 kr. de hade ingen koll.. jag samlade mina sockerrör i den först. men de har fått flytta hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela