kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

X2 helt själv

Publicerad 2011-03-03 23:28:55 i Allmänt,

bakelser X2 all by myself. och vilka fantastiska. jag borde alltid göra bakelser egentligen ;)

det mysiga bageriet i lazytown har öppnat. baguetterna är underbart sega och rustika. påminner jättemycket om de sura torpederna vi hade med till stockholm. med magnifico-salami i tunntunna skivor. framför oss parfymdoftande pantrar med kaffe och koppar i porslin. varsin servett på det nedfällda bordet och så mandelkubb. bakom oss parfymdoftande tuggummituggande sextonårstjejer på sportlov. jag vet inte vilket som var värst. 

det fanns ingen gös denna veckan så det fick bli rödspätta. inte min älsklingsfisk men det blev en trevlig liten gratte till slut. micke övervann sin rädsla och kunde inte sluta leka med fiskstackarna. 

imorgon är det vinlotteri på jobbet igen. jag får inte glömma att åka dit och lämna mitt bidrag. om jag inte vinner denna gången är det något skumt med dragningen.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-04 06:42:11

vilka fina bilder. det påminner om sommaren på något vis

Postat av: ia

Publicerad 2011-03-04 08:24:19

gulliga bakelser

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-04 20:50:36

det är något lurt med dragningen

Postat av: erica

Publicerad 2011-03-04 22:32:22

ja det kan man nog konstatera nu. karlsson kommer vara så mallig. vi måste nästan låtsas att det var någon av oss som vann

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela