kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

ganska händelselös torsdag

Publicerad 2011-03-31 13:51:40 i Allmänt,

det regnar. och min rygg gör ont. eller gjorde. jag tror att jag latade mig för mycket igår. låg i soffan och hade festival. satt i soffan och drack kaffe. konstaterade att soffklädslarna behöver tvättas. sedan flera månader tillbaka.. konstaterade vidare att inga lediga tvättider fanns att tillgå förrän på söndag. vilken otur att jag jobbar just då.. så jag slog mig ned i min dalmatinersoffa (min är dalmatiner, mickes är mer ko) igen och latade mig ännu mer. misstag.

vi har en spelarliga på jobbet. hemlig för de oinvigda. inte nu längre. denna vecka är det min tur. jag måste fördjupa mig en smula i spelvärlden. tror jag bestämmer mig för lotto. känns lagom för mig. inga särskilda förkunskaper krävs och jag har redan mina siffror.

nu blir det ett besök på röda k. fyndarabstinens. jag vet inte riktigt vad jag söker men jag känner på mig att jag kommer hitta något.

Kommentarer

Postat av: mockapocka

Publicerad 2011-03-31 16:13:39

Först tänkte jag att det var någon slags naggare (till bröd du vet). Men efter en stunds betraktande förstod jag att det var närbild av en spikmatta. HU! vad den ser hemsk ut, sådär nära inpå. Ligger du verkligen på en sådan när du har ont i ryggen? Kan det hjälpa? Känns liksom inte möjligt. Men pizzan och biffen och moset ser mjuka och goda ut.

Postat av: erica

Publicerad 2011-03-31 18:13:53

hehe jo den är jätteskön när man liksom tvingats slappna av i hela baksidan (annars gör det för ont. men när man slappnar av så är det bara behagligt. då kan man lätt somna på den. du borde prova)



moset var väldigt mjukt och gott. det var även klistrigt men det framgår nog inte av bilden hehe. hade fel potatis. men gott var det. smör och salt räddar det mesta.

Postat av: kristin

Publicerad 2011-03-31 18:20:00

Postat av: kristin

Publicerad 2011-03-31 18:20:39

fynda du nåt?

Postat av: erica

Publicerad 2011-04-01 17:14:58

nej ingenting :( så tråkigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela