kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

Natt

Publicerad 2012-01-06 04:05:10 i Allmänt,

K och jag försöker hålla oss vakna i soffan med täcke (som man egentligen inte alls får ha i soffan) och likörgodisar. I andra soffan sitter m helt klarvaken och mumlar. Nej härjar mer förresten. Jag förstår inte allvaret riktigt men håller mig vaken som sällskap. Jag tänker att det finns mycket spännande efternamn i Ryssland som jag aldrig tidigare hört. Jag tänker också att detta förmodligen inte kommer hända igen. Att jag ska vara vaken på grund av sport.

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2012-01-08 20:34:17

Oj täcke inte tillåtet i soffan?? Har det aldrig varit det. I lööööv täcke i soffan! Nu när du gjort det en gång, varit vaken till sport, så måste du ju vara fast och förstå precis vad det handlar om :P

Postat av: erica

Publicerad 2012-01-08 22:41:02

hahha nej inte direkt fast nej.. men det var mysigt att vara vaken sådär. täcke är strängt förbjudet att flytta ifrån sängen. vet ej varför hehe. men så har det nog varit alltid. fast gärna ett täcke som hör till soffan, eller filt. men inte sängtäcket. viktigt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela