kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

housewife

Publicerad 2012-11-09 13:06:33 i

idag är jag en äkta hemmafru. mannen ska ha en långväga musikgäst som ämnar sova över. en liten detalj som glömts bort och som jag fick berättat för mig i morse, var att gästen fyller år just idag. men som den äkta fru och hemma jag är bad jag mannen snällt om slantar att gå till affären med. för att köpa ingredienser till någon slags tårta. en födelsedag måste väl firas?!

men som duktig hemmafru måste man även städa. och byta lakan. och klä på den nakna soffan lite nytvättade kläder. men det är inte lika kul... så jag förbereder ett annat kalas' dessert. gissa vad?

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-11-09 18:13:52

cremé brullé ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela