kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

söndag kväll

Publicerad 2012-09-03 00:22:00 i

kaspar och jag gjorde pizza. kaspar fick sojapuffar pudrade med blodmjöl. ändå ville han helst av allt ha pizzan. jag förstår inte varför. nu snarkar han lätt på nya färska kudden. nytvättade. både täcken och kuddar. torktumlare och fluffiga. han kissade i sängen igår natt. kanske hade han en mardröm. jag vet bara att jag vaknade bredvid en pöl. eller pöl kanske är att ta i en smula. jag vet med säkerhet att varken jag eller micki tenderar att kissa på oss men en ettåring kan lätt göra det. stackarn. incidenten resulterade ju i att täckena blev tvättade och att färska lakan kom på. kanske var det hans tanke och plan.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-03 08:47:10

Jag är inte förvånad att han vill ha pizzan den ser ju as god ut. Jag vill ha den, gärna nu till frukost :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela