kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

jag gillar dig minst, februari.

Publicerad 2013-02-24 20:08:20 i

jag förstår inte februari. alls. det enda jag kan se är en utfyllnadsmånad som är kall, mörk och ganska onödig. så är det såklart inte. men för mig är det så. för andra är det kanske sportlov, skidor och andra sportiga vinteraktiviteter. för mig är det idag två månader sedan julafton. jag har alltid tyckt om att använda det som en riktlinje, julafton. både innan och efter. den naturliga nollpunkten för fröken jul.

om fyra månader är vi i Italien. det om något är en anledning att sluta gnälla över den här onödiga månaden. men jag tror inte det går. jag tror jag har blivit en gnällspik. jag tycker inte om det.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2013-02-24 20:44:47

men oj vad trevliga bilder!!

Postat av: ia

Publicerad 2013-02-25 10:19:07

jag gillar fyren

Postat av: Karro

Publicerad 2013-02-26 15:28:47

Hela Februari så längtar jag bara efter Mars så att Våren kommer. Här i Skåne är ju Våren framme på ett litet kick. Februari är bara till för att längta, så att vi uppskattar de andra så mycket mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela