kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

the secret life of us

Publicerad 2013-01-12 11:52:00 i

 
ofta förundras man över hur fort tiden går. eller hur fort ett år går. eller hur en dag bara plötsligt gått och försvinner ur ens liv. fast så är det ju inte. varför skulle de dagarna vara förlorade, bara för att man inte gjort något speciellt. något speciellt som man tänkt på. men så finns det såklart dagar som man minns lite extra. eller kanske glömt bort men minns nu när man tittar på bilderna. och när jag tittar tillbaka på bilder har jag nu svårt att inse att de här sakerna hänt på bara ett år. jag minns dagarna på bilderna som långa och som om livet var just då, i den stunden. och att just i den stunden så hade jag allt jag behövde och ville ha. för att nästa dag ha glömt och törstat efter mer.
 
 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2013-01-12 12:36:49

jag kan se hur många bilder som helst !! de där persikorna ser så goda ut

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-01-12 12:56:49

Alltså jag blir hungrig av att titta på dina bilder trots att jag sitter och äter :) hoppas allt är bra! Kramar

Postat av: ia

Publicerad 2013-01-12 19:45:36

haha, bilden med kasse du och kossan!!

Postat av: Karro

Publicerad 2013-01-15 11:44:49

Å den där kycklingen! Jag vill ha den nu!!! Dessutom måste ni flytta närmare för jag vill ha my Italians closer!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela