kasparthedog

sardinen vill att burken öppnas emot havet

om lyxen av att ha den bästa mannen...

Publicerad 2013-03-02 22:15:55 i

om det är något han är bra på, så är det att muntra upp när det känns trött och tråkigt. och om det är något han också är bra på är det att alltid vara positiv till förslag och önskningar. vill man åka och köpa glass mitt i natten på Shell så behöver man inte ens fråga två gånger. eller om han kan tänka sig laga en extra god middag när man själv gärna vill relaxa i soffan. det är just vid sådana tillfällen man känner av den där osynliga lyxen. den som bara jag kan se. och det är just sådana tillfällen man får komma ihåg när man kommer hem och disken svämmar över eller när det ligger sju använda handdukar i en blöt hög på golvet. ibland är jag inte så bra på det. och ibland minns jag allt. ikväll minns jag allt och ikväll lagar han entrecote från mostorps gård. och bearnaise. och ett glas vin.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2013-03-02 23:27:53

att se vad man har ist. för det man inte har ? halvfullt glas ist. för halvtomt? det här inlägget var uppmuntrande :)

Postat av: ia

Publicerad 2013-03-03 13:44:49

jag tycker kaspar ser sugen ut på geishorna?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela